Har du fået ny mail-adresse?

Af Anonym (ikke efterprøvet)
06.01.20
Får du besked på mail om fx afleveringsfrister, vil vi gerne bede dig om at tjekke, at vi har din rigtige mail-adresse.

Har du hidtil brugt SkoleKom til mails, skal du huske at ændre din mail-adresse inde på din brugerprofil, så vi stadig kan sende mails til dig. Lige nu får vi rigtig mange mails retur, fordi SkoleKom er lukket.

Du må også gerne kontrollere, at vi har dit rigtige nummer - især hvis du får beskeder om afhentning og aflevering på SMS.

Får alle i din husstand sendt mails fra os til en fælles mail-adresse, skal I huske at rette kontaktoplysningerne for alle, som bruger den mail-adresse. Det samme gør sig gældende, hvis I får sendt SMS'er til ét mobilnummer.

Du finder dine kontaktoplysninger inde på "Min konto" når du er logget ind. Her skal du vælge "Brugerprofil". Husk at scrolle helt ned i bunden og trykke på "Gem", når du har opdateret dine oplysninger!